אא

נא להתנהג בהתאם: מדריך מיוחד לאוהדי המונדיאל בקטאר

איסור מוחלט על צריכת סמים ואלכוהול, שמירה על התנהגות נאותה והימנעות מחיכוכים עם אוהדי הנבחרות היריבות. משרד התרבות והספורט עם סרטון הסברה מיוחד עבור האוהדים הישראלים בקטאר. ראו הוזהרתם

Shutterstock Shutterstock

3 ימים בלבד, זה מה שנותר עד לשריקת הפתיחה של אירוע הכדורגל הגדול בתבל. אם במקרה אינכם מצויים בסוד העניינים, אנחנו מתכוונים כמובן למונדיאל 2022, המתקיים לראשונה בהיסטוריה בקטאר.

אלפי אוהדים ישראלים צפויים לגדוש את יציעי האצטדיונים של הנסיכות העשירה במפרץ הפרסי, במסגרת חודש של אקסטזה אחת גדולה שכל כולה על טהרת התשוקה לכדורגל הבינלאומי.

לצד ההתרגשות הגדולה מעצם הביקור בקטאר, הכוללת הצפייה מקרוב בשחקנים ובנבחרות הטובות בעולם מתגוששות על כר הדשא של אצטדיונים מפוארים במיוחד, חשוב לזכור כי לקטאר אין יחסים דיפלומטיים רשמיים עם ישראל. סיבה זו הובילה את משרד התרבות והספורט לגייס את שירותיו של בלם נבחרת ישראל לשעבר, טל בן חיים, לסרטון הסברה הכולל מדריך מיוחד עבור האוהדים הישראלים עם כללי התנהגות ברורים לתקופת המשחקים.

כמדינה המקפידה על חוקי האיסלאם, קיים בקטאר איסור מחמיר על צריכת כל סוג של סמים או אלכוהול באצטדיונים ומחוצה להם. עם זאת, במדינה הסכימו ''להתגמש'' ולאפשר מכירה של בירות במתחמים מיוחדים. על מנת להימנע חלילה מעונשים מחמירים שעשויים אף להסתיים מאחורי סורג ובריח, ההמלצה הגורפת היא פשוט להימנע משתייה של כל משקה אלכוהולי כזה או אחר. ראו הוזהרתם (!)

המלצה נוספת אליה תוכלו להיחשף בסרטון היא להימנע ככל האפשר מהתכתשויות עם אוהדי נבחרות אחרות או עם התושבים המקומיים. הרשויות בקטאר אינן נחשבות לסובלניות במיוחד, כך שמומלץ להקדים תרופה למכה ולהתרחק מצרות.

אז אחרי שהבהרנו את האיסורים, מערכת "פספורטניוז" מאחת לכם, אוהדים יקרים, מונדיאל מהנה, בטוח וכמובן עם הרבה גולים !

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קטארמונדיאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: